تبلیغات اسلامی

کاربرد پیامک در مساجد و هیئت های مذهبی

کاربرد پیامک در مساجد و هیئت های مذهبی

مسجد با داشتن شرایط و ویژگی‌های خاص خود، می تواند از جمله عوامل جذب جوانان باشد. مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی از سوی مساجد برای داشتن امکانات با کیفیت همراه با تخفیفات ویژه نه تنها برای جوانان و جامعه مفید است بلکه عاملی مهم در جهت جذب این نیرو کارآمد و توانمند می‌باشد.

در دنیای امروز، تبلیغات نقش و جایگاه مهمی ایفا می کند . از این رو، انعکاس فعالیت‌های مسجد در بین مردم و اطلاع‌رسانی و آگاهی نسل جوان از فعالیت‌های متنوع مساجد گامی دیگر در جهت جذب جوانان به مساجد است. تبلیغات هوشمند و حساب شده دینی، می‌تواند جوانان را در مسیر دینداری قرار داده و مسجد در انجام فعالیت های خود ثابت قدمتر نماید.

تکنیک های پیامکی برای جذب جامعه به مساجد و هیئت ها :
۱- اعلام برگزاری مسابقه در زمان معین شده و آگاه سازی جوانان محله از آن .

اهالی محترم محله مهدیه بدین وسیله اعلام می گردد در تاریخ ۹۰/۰۵/۳۰ مسابقات نهج البلاغه با جوایز ارزنده برگزار می گردد

۲- اعلام زمان و شرایط ثبت نام و حرکت سفر های زیارتی و سیاحتی .

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدین وسیله اعلام می گردد مسجد رسول الله در نظر دارد سفری زیارتی به مشهد مقدس فراهم نماید . هزینه : ۶۰۰۰۰ تومان زمان : ۱۳ الی ۲۰ مرداد ماه

سفر زیارتی مشهد مقدس حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: درب شمالی مسجد محله

۳- اعلام برگزاری کلاس های درسی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و مذهبی و نحوه تشکیل این کلاس ها که

برگزاری برخی کلاس‌ها می تواند مورد علاقه و اشتیاق جوانان می باشد.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ، هر پنجشنبه ۱۱ صبح کلاس قرائت قرآن در مسجد رسول الله برگزار می گردد . منتظر حضور پرشور شما مومنان عزیز می باشیم

۴- با مشورت و کار گروهی در مساجد دیگران را در این امر خدا پسندانه شریک نمایید و به جوانان بها دهید .

اقدامات زیر می تواند گام موثری در نیل به این اهداف نماید . عضویت در هیئت امنا، مشورت و نظر خواهی، محول کردن فعالیت‌های مسجد به جوانان.

به نظر شما در کدامیک از موارد زیر ، مسجد دچار ضعف می باشد؟

۱- فعالیت های فرهنگی

۲- فعالیت های ورزشی

۳ – مراسم

۴ – نماز جماعت و سخنرانی ها

شماره مورد نظر را برای ما ارسال نمایید

۵- یکی از خواسته های مهم اجتماعی جوانان ،الگو پذیری است ، او در جامعه خواستار کسانی است که در رفتار و گفتار برای او الگو باشند به همین منظور خواستار حضور شخصیت‌های محبوب و الگوهای وی در مساجد می باشند .

اهالی محترم شایان ذکر است در تاریخ ۸۹/۰۸/۱۰ مصادف با عید سعید غدیر خم مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام دانشمند برگزار می گردد .

۶- اعلامیه فوت اهالی محل و با خبر ساختن اهالی محل از آخرین اتفاقات و حوادث واقعه در محله از طریق پیامک می تواند ارزان ترین و موثر ترین راهکار ممکن در جهت ارتباط با اهالی باشد .

با کمال تأسف باخبر شدیم حاج اصغر ملکی دار فانی را وداع گفت. این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم .

مراسم تشییع روز شنبه ۸۹/۲/۲۹ ساعت ۸ صبح از روبروی منزل آن مرحوم می باشد .

۷- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به اعضای فعال مساجد و هیئت ها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید سعید فطر مبارک . مسجد امام رضا (ع)

 

realestate

کاربرد پیامک در آژانس املاک

کاربرد پیامک در آژانس املاک

گروه مشاوره و فروش املاک متشکل از افرادی تحصیلکرده و حرفه ای اند که مشتریان را با راهنمایی های ارزشمند خود در مواقع غالباً حساس و پیچیده طی فرآیند خرید و یا فروش یک ملک یاری می رسانند.

بخش مشاوره و فروش ، نقشی بسیار مهم در گروه معاملات املاک بر عهده دارد. معرفی املاک منتخب به خریداران ، جذب مشتریان جدید ، کمک به ایجاد تفاهم بین خریداران و فروشندگان و ارائه راهنمایی های موثر به خریداران جهت انتخاب ملک مورد نظر و حمایت از حقوق خریدار و فروشنده ازجمله این وظایف مهم می باشد . استفاده از ابزار های اطلاع رسانی سریع و هوشمند برای جذب مخاطب ها بهترین راه برای فروش بیشتر و تبلیغات موثر است.

مشاوران می توانند با استفاده از ابزارهای حرفه ای و قدرتمندی که در اختیار آنان قرار می گیرد مشتریان را جلب کنند که برخی از این ابزارها بشرح زیر است :

• جلب مشتری از طریق بانک اطلاعات املاک

• جلب مشتری با استفاده از وب سایت

• جلب مشتری با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی از جمله پیامک های مشاوره ای

تکنیک های به مشتری مداری پیامکی آژانس های املاک :

۱- انتشار اخبار قیمت املاک

دوست عزیز ، مشاور املاک تهران گستر به اطلاع شما می رساند که قیمت ملک در تهران افزایش یافته است

۲- گزارش ملک جدید در زمینه خواست مشتری و ارسال پیامک به وی

آپارتمان ۱۲۸ متری،نوساز،۳خوابه،با کلیه امکانات واقع در خیابان شیخ بهایی فوری فروشی مشاورین املاک شیخ بهایی تلفن :۳۲۴۷۲۲۳

۳- هماهنگی های لازم با خریدار و فروشنده به جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماس ها.

جناب آقای عبداللهی جهت بازدید از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور یابید. با تشکر مشاور املاک بام تهران

۴- ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار

آپارتمان ۲۰۰ متری،نوساز،۳خوابه،با کلیه امکانات واقع در صادقیه

مشاورین املاک شیخ بهایی تلفن : ۳۲۴۷۲۲۳

۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

امروز ۲ نفر آدرس و شماره شما را از ما درخواست کردند. خوشبختی و موفقیت، در سال جدید به سراغتان خواهند آمد. با تشکر مشاورین املاک دلتا

پیامک

پیامک چه میکند و چه کاربردی دارد؟

پیامک چه میکند و چه کاربردی دارد؟

در دنیای امروز اثر بخشی پیامک بر هیچ کس پوشیده نبوده و نیست ، به عنوان نمونه اگر در بدترین حالت ۹۰% افراد پیامک تبلیغاتی را پاک کنند و فقط ۱۰% افراد پیامک را مطالعه کنند و از این ۱۰% فقط ۱% افراد مشتری شوند ( یعنی از هر۱۰۰۰ نفر فقط ۱ نفر) هزینه کل تبلیغات شما از این مشتری به دست آمده است.

operators

قیمت خطوط اختصاصی

قیمت خطوط اختصاصی

کاربران گرامی پس از خرید و فعال سازی هر پنل علاوه بر چند خط رند و کوتاه که از طرف سامانه برای ارسال پیامک انبوه، به رایگان در اختیارشان قرار می گیرد می توانند پس از خرید و فعال سازی پنل در قسمت سفارش شماره ، خط اختصاصی و انتخابی خود را آنلاین خرید کنند.

تعرفه خرید خطوط اختصاصی در گروس پیامک به شرح جدول زیر می باشد:

 

۱

۱۵

۵

غیر سفارشی

۱۰۰,۰۰۰

۲

۱۵

۵

سفارشی

۱۰۰,۰۰۰

۳

۱۴

۱

غیر سفارشی

۱۵۰,۰۰۰

۴

۱۴

۱

سفارشی

۳۰۰,۰۰۰

۵

۱۴

۳

غیر سفارشی

۱۵۰,۰۰۰

۶

۱۴

۳

سفارشی

۱۵۰,۰۰۰

۷

۱۴

۵

غیر سفارشی

۱۲۰,۰۰۰

۸

۱۴

۵

سفارشی

۱۲۰,۰۰۰

۹

۱۳

۱

غیر سفارشی

۳۵۰,۰۰۰

۱۰

۱۳

۱

سفارشی

۶۵۰,۰۰۰

۱۱

۱۳

۵

غیر سفارشی

۳۰۰,۰۰۰

۱۲

۱۳

۵

سفارشی

۳۰۰,۰۰۰

۱۳

۱۲

۱

غیر سفارشی

۶۵۰,۰۰۰

۱۴

۱۲

۱

سفارشی

۱,۲۵۰,۰۰۰

۱۵

۱۲

۲

غیر سفارشی

۱,۳۵۰,۰۰۰

۱۶

۱۲

۲

سفارشی

۲,۳۵۰,۰۰۰

۱۷

۱۲

۲

سفارشی نیمه رند

۲,۹۰۰,۰۰۰

۱۸

۱۲

۲

سفارشی رند

۳,۴۰۰,۰۰۰

۱۹

۱۲

۳

غیر سفارشی

۹۰۰,۰۰۰

۲۰

۱۲

۳

سفارشی

۹۰۰,۰۰۰

۲۱

۱۲

۵

غیر سفارشی

۷۰۰,۰۰۰

۲۲

۱۲

۵

سفارشی

۷۰۰,۰۰۰

۲۳

۱۱

۱

غیر سفارشی

۱,۳۰۰,۰۰۰

۲۴

۱۱

۱

سفارشی

۲,۴۰۰,۰۰۰

۲۵

۱۱

۵

غیر سفارشی

۱,۳۰۰,۰۰۰

۲۶

۱۱

۵

سفارشی

۱,۳۰۰,۰۰۰

۲۷

۱۰

۱

غیر سفارشی

۱,۶۰۰,۰۰۰

۲۸

۱۰

۱

سفارشی

۳,۶۰۰,۰۰۰

۲۹

۱۰

۲

غیر سفارشی

۳,۶۰۰,۰۰۰

۳۰

۱۰

۲

سفارشی

۴,۶۰۰,۰۰۰

۳۱

۱۰

۲

سفارشی نیمه رند

۶,۶۰۰,۰۰۰

۳۲

۱۰

۲

سفارشی رند

۹,۶۰۰,۰۰۰

۳۳

۱۰

۳

غیر سفارشی

۹۵۰,۰۰۰

۳۴

۱۰

۳

سفارشی

۹۵۰,۰۰۰

۳۵

۱۰

۵

غیر سفارشی

۱,۶۰۰,۰۰۰

۳۶

۱۰

۵

سفارشی

۱,۶۰۰,۰۰۰

۳۷

۱۰

۲۱

غیر سفارشی

۱,۱۰۰,۰۰۰

۳۸

۱۰

۲۱

سفارشی

۱,۱۰۰,۰۰۰

۳۹

۹

۱

غیر سفارشی

۲,۳۰۰,۰۰۰

۴۰

۹

۱

سفارشی

۴,۶۰۰,۰۰۰

۴۱

۹

۲

غیر سفارشی

۶,۶۰۰,۰۰۰

۴۲

۹

۲

سفارشی

۷,۶۰۰,۰۰۰

۴۳

۹

۲

سفارشی نیمه رند

۹,۱۰۰,۰۰۰

۴۴

۹

۲

سفارشی رند

۱۳,۱۰۰,۰۰۰

۴۵

۹

۲

سفارشی خیلی رند

۴۸,۱۰۰,۰۰۰

۴۶

۹

۵

غیر سفارشی

۲,۱۰۰,۰۰۰

۴۷

۹

۵

سفارشی

۲,۱۰۰,۰۰۰

۴۸

۸

۱

غیر سفارشی

۳,۱۰۰,۰۰۰

۴۹

۸

۱

سفارشی

۶,۱۰۰,۰۰۰

۵۰

۸

۲

غیر سفارشی

۱۳,۱۰۰,۰۰۰

۵۱

۸

۲

سفارشی

۱۳,۱۰۰,۰۰۰

۵۲

۸

۲

سفارشی نیمه رند

۱۴,۷۰۰,۰۰۰

۵۳

۸

۲

سفارشی رند

۲۳,۲۰۰,۰۰۰

۵۴

۸

۲

سفارشی خیلی رند

۵۵,۵۰۰,۰۰۰

۵۵

۷

۱

غیر سفارشی

۳۳,۰۰۰,۰۰۰

۵۶

۷

۱

سفارشی

۳۳,۰۰۰,۰۰۰

۵۷

۷

۲۱

غیر سفارشی

۵,۰۰۰,۰۰۰

۵۸

۷

۲۱

سفارشی

۵,۰۰۰,۰۰۰

۵۹

۶

۱

غیر سفارشی

۵۷,۰۰۰,۰۰۰

۶۰

۶

۱

سفارشی

۵۷,۰۰۰,۰۰۰

۶۱

۶

۲۱

غیر سفارشی

۶,۰۰۰,۰۰۰

۶۲

۶

۲۱

سفارشی

۶,۰۰۰,۰۰۰

sms

تعرفه ارسال پیامک

تعرفه ارسال پیامک در پنل پایه(رایگان) گروس پیامک  به شرح جدول زیر می باشد:

* توجه کنید فقط در بسته ی پایه  تعرفه به صورت متغیر می باشد و با شارژ بیشتر تعرفه کمتری برای شما لحاظ می شود ولی در بسته های برنزی ، نقره ای و طلایی تعرفه پایه ثابت  می باشد.

تعرفه ۱۱۰

۰

۲۰۰,۰۰۰

تعرفه ۱۰۵

۲۰۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

تعرفه ۱۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۴۰۰,۰۰۰

تعرفه برنزی

۴۰۰,۰۰۰

۵۰۰,۰۰۰

تعرفه ۹۶

۵۰۰,۰۰۰

۶۰۰,۰۰۰

تعرفه نقره ای

۶۰۰,۰۰۰

۷۰۰,۰۰۰

تعرفه ۹۴

۷۰۰,۰۰۰

۸۰۰,۰۰۰

تعرفه ۹۳

۸۰۰,۰۰۰

۹۰۰,۰۰۰

تعرفه ۹۲

۹۰۰,۰۰۰

۱,۰۰۰,۰۰۰

تعرفه طلایی

۱,۰۰۰,۰۰۰

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

هزینه هر پیامک فارسی پایه  در ضرایب زیر ضرب خواهد شد

 مثلا با شارژ مبلغی بین ۰ ریال و ۲۰۰٫۰۰۰ ریال تعرفه ارسال ۱ پیامک فارسی از اپراتور ۰۲۱ طبق جدول زیر مبلغ ۱۲۲ ریال می شود.

۱۲۲=۱٫۱۱۸*۱۱۰

گروه

ضریب فارسی

ضریب دریافت

ضریب ایرانسل

ضریب سرویس ها

پیش شماره ۰۲۱

۱٫۱۱۸

۰

۱

۱

پیش شماره ۱۰۰۰

۱٫۳۰۱

۰

۱

۱

پیش شماره ۲۰۰۰

۱٫۴۴۵

۰

۱

۱

پیش شماره ۳۰۰۰

۱٫۳۰۱

۰

۱

۱

پیش شماره ۵۰۰۰۱

۱٫۱۸

۰

۱

۱

 در بسته های نقره ای و طلایی یک خط اختصاصی با پیش شماره ۵۰۰۰۱ به کاربران هدیه داده می شود

helporder

امکانات سامانه گروس پیامک

  • ارسال تکی پیامک

    ………………………..

  • ارسال گروهی پیامک

    ………………………..

  • ارسال هوشمند پیامک

    ………………………..

  • ارسال منطقه ای ، هدفمند

    ………………………..

  • ارسال فلش

    ………………………..

  • ارسال زماندار

    ………………………..

  • ارسال متناظر

    ………………………..

  • ارسال با نام تجاری

    ………………………..

  • ارسال با خطوط ثابت ( تهران )

    ………………………..

  • ارسال سریع

    ………………………..

  • دریافت پیامک

    ………………………..

  • نمودار ارسال و دریافت

    ………………………..

  • لیست پیامک های ارسالی

    ………………………..

  • لیست پیامک های دریافتی

    ………………………..

  • لیست پیامک های حذف شده

    ………………………..

  • وضعیت تحویل پیامک

    ………………………..

  • وبسرویس ( Web Service ) ارسال و دریافت

    ………………………..

  • اضافه به لیست هوشمند

    ………………………..

  • تولید محتوا ( آیات قرآن ، فال حافظ و … )

    ………………………..

  • دفترچه تلفن

    ………………………..

  • قابلیت گروه بندی دفترچه تلفن

    ………………………..

  • قابلیت جستجو در دفترچه تلفن

    ………………………..

  • قابلیت افزودن مخاطب از فایل اکسل

    ………………………..

  • قابلیت افزودن مخاطب از فایل تکست

    ………………………..

  • دریافت خروجی اکسل از مخاطبین

    ………………………..

  • نظرسنجی پیشرفته

    ………………………..

  • قرعه کشی

    ………………………..

  • امتیازدهی پیشرفته

    ………………………..

  • پردیس همراه اول

    ………………………..

  • کد خوان ( کارت گارانتی ، کارت قرعه کشی و … )

    ………………………..

  • لیست ویژه ( لیست سیاه و سفید )

    ………………………..

  • منشی پیامکی

    ………………………..

  • انتقال پیامک

    ………………………..

  • ایمیل پیامک

    ………………………..

  • ارسال از موبایل

    ………………………..

  • تحلیلگر و آنالیزور پیامک

    ………………………..

  • پیامک مناسبت ( تبریک تولد ، یاد آوری بیمه )

    ………………………..

  • ایجاد کاربر با تعیین دسترسی

    ………………………..

  • ارسال وپ ( WAP Push )

    ………………………..

  • کارت ویزیت پیامکی

    ………………………..

  • کنترل از راه دور

    ………………………..

  • بانک شماره های اعتباری و دائمی کل کشور

    ………………………..

  • بانک شماره های ایرانسل

    ………………………..

  • بانک محله ای تهران ، توابع تهران ، البرز

    ………………………..

  • بانک شماره مشاغل ، اصناف و دارندگان صنایع

    ………………………..

  • بانک کد پستی تهران ، اصفهان ، البرز ، مشهد ، شیراز و منطقه ای تهران و مشهد

    ………………………..

  • تعیین شماره اختصاصی پیشرفض سامانه

    ………………………..

  • انتقال ترافیک ( انتقال پیامک از سامانه به موبایل )

    ………………………..

  • مشاهده و مدیریت تراکنش های مالی

    ………………………..

  • تعیین متون سریع

    ………………………..

  • مشاهده ورودهای موفق و ناموفق به سامانه

    ………………………..

  • خرید و استعلام آنلاین خطوط اختصاصی

    ………………………..

  • شارژ آنلاین و اتوماتیک سامانه

    ………………………..

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی و مداوم از طریق سیستم پشتیبانی داخل سامانه

    ………………………..

  • فرم عضویت دفترچه تلفن ( خبرنامه پیامکی )

    ………………………..

  • نوبت دهی

    ………………………..

  • ارسال هوشمند زماندار

    ………………………..

  • پیامک سر رسید

    ………………………..

  • متناظر زماندار

    ………………………..

  • سرویس ساز دیکشنری

    ………………………..

  • سرویس ساز آب و هوا

    ………………………..

  • سرویس ساز قیمت خودرو

    ………………………..

  • سرویس ساز قیمت ارز و سکه

    ………………………..

  • سرویس ساز اطلاعات پرواز

    ………………………..

  • سرویس ساز رتبه در گوگل

    ………………………..

  • سرویس ساز جستجوی دامنه

    ………………………..

  • فکس

    ………………………..

  • تلفن گویا

    ………………………..

  • پیامک صوتی

    ………………………..

کاربرد پیامک

کاربردهای پیامک

نقش-پیامک-در-مشتریان-آژانس-های-مسافرتی

کاربرد پیامک در آژانس های مسافرتی

کاربرد پیامک در آژانس های مسافرتی

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند .

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .

یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند .

:: تکنیک های پیامکی برای جذب توریست :
۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.

۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

۵- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل
۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید
۷- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.

تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی
۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک

کاربرد پیامک در نشریات و مطبوعات

کاربرد پیامک در نشریات و مطبوعات

کاربرد پیامک در نشریات و مطبوعات

اغلب نشریات فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. نشریات علمی – تخصصی اعتبار علمی کشور محسوب می شوند؛ نشریات مذهبی تعلیم و تربیت دینی را پی‎گیری می کنند و …

به عبارت دیگر نشریات در حیطه فعالیت خود تأثیر شگرفی در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمی و فرهنگی است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته های آنان نیز بستگی دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستند. سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن ها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را داراست .

:: برخی از استفاده های سامانه پیام کوتاه در نشریات و مطبوعات :

دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی

دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ

اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک(مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)

ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن

اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان(شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید)

برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار

برگزاری نظرسنجی پیامکی(به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخانه)

ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها(امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده

جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد(ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند )

ارسال اخبار به شهروندان

صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسئول -سردبیر (نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها)

ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار

ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و …)

ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات

ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و …

تکنیک های فروش اشتراک ۹۹ ساله :

۱- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.

۲- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ

۳-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک

مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد.

۴- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.

در شماره جدید می خوانید: مصاحبه با موفق ترین مرد سال

۵- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان

شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید.

۶- برگزاری مسابقه پیامکی

۷- برگزاری نظرسنجی پیامکی

۸- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها

۹- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد

به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخانه