کاربرد پیامک در رستوران ها

کاربرد پیامک در رستوران ها

داشتن یک رستوران پر درآمد و خوب بر خلاف تصور، به سادگی امکان پذیر نیست مگر آنکه مدیر رستوران دارای سابقه،حسن سلیقه و مهارت جذب مشتری باشد. با افزایش چشمگیر تعداد رستوران‌ها و رقابت سختی که بین آنها وجود دارد، این‌کار ساده به نظر نمی‌رسد، چرا که به جرأت می‌توان گفت مردم معمولاً فقط برای صرف غذا به رستوران نمی‌روند، بلکه آنان بیشتر شوق ‌دیدن دیگران را دارند، به عبارت ساده‌تر مردم به رستوران می‌روند تا مردم را ببینند. در نتیجه شلوغ بودن یک رستوران بهترین وسیله جذب مشتری می باشد. یک رستوران می تواند با استفاده از پیام کوتاه مشتریان بیشتری به رستوران خود فرابخواند و از روش های مختلف مانند ارسال منو ها ، نظرسنجی کیفی ، روش های رضایت مندی مشتری و امکانات زیاد دیگر در این زمینه استفاده کند که باعث بهتر شدن روند کاری رستوران ها و کافی شاپ ها می گردد.

پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق جذب مشتریان جدید به محیط رستوران و امکانات آن است.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

۱- هنگام صدور فیش غذا شماره تلفن همراه خریدار را درخواست نمایید .

۲- چند دقیقه پس از صرف غذا و خروج وی از رستوران با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .

مشتری گرامی از انتخاب شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در روزهای آتی

۳- ساعتی پس از سفارش مشتری در پیامی در قالب نظر سنجی نظر مشتری را در مورد کیفیت غذا و محیط رستوران جویا شوید .

به نظر شما کیفیت غذاهای رستوران ما چگونه می باشد ؟ ۱ – عالی ۲ – خوب ۳ – متوسط ۴ – بد

۴- هنگامی که غذای جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در قیمت غذاها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید .

مشتری گرامی از این پس می توانید انواع پیتزا را در فست فود سوپراستار شعبه ولیعصر سرو نمایید

۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .

زندگی عشق است افسانه نیست، آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست. ولنتاین بر شما مبارک. کافه کوچه

۶- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تغییراتی در رستوران خود ایجاد می کنید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

شعبه جدید مجموعه رستوران های پدر خوب در یوسف آباد افتتاح شد . منتظر حضور شما هستیم

5 پاسخ
  1. مزون لباس عروس
    مزون لباس عروس says:

    خیلی ایده های خلاقانه اومده
    ولی به نظرم رستوران باید طوری باشه که نفرات برای گذروندن تایم خوشی به اونجا بیاد
    متاسفانه روستوران ها روی غذا تمرکز کردن و کافه ها هم که غم از سرتاپاشون میباره
    ممنون

    پاسخ

ارسال یک پاسخ

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.